700 hibrid lóerővel támad az új Porsche 911 Turbo S
A legendás sportkocsi legfrissebb változata elsőként vonultat fel hibrid hajtásláncot.
A legendás sportkocsi legfrissebb változata elsőként vonultat fel hibrid hajtásláncot.
A limitált szériás Porsche 911 Turbo 50 Yearsnek alaposan megkérik az árát.
Az óceánkék metálfényezésű 993-as sorozatú Porsche 911 Turbo igen komoly eszmei és anyagi értéket képvisel.
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
A 700 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító igen ritka Porsche ára meghaladja a 150 millió forintot.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.
A Porsche sosem készített még ennyire erős motorral szerelt manuálváltós sportkocsit.
A zuffenhauseni gyártó ikonikus sportmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanymotor kerül a hajtásába.
Nem sokkal a piaci debütálását követően máris megújul a 911-es széria úgymond polgári csúcsmodellje.
A 260 lóerős német sportkocsiból egykoron kevesebb, mint 3 ezer példány hagyta el a gyártósort.
Az elmúlt több mint negyven év valamennyi generációját benevezték egy gyorsulásra.
A sportkocsi új tuningváltozatának nyomatéka jelentősen meghaladja az 1000 Nm-t.
Itt a megoldás azoknak, akik a Turbo S-t esetleg túl erősnek vagy túl drágának találják.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.
A jelentős extra teljesítményt egyszerűen egy notebook csatlakoztatásával kapja meg az ikonikus sportkocsi.
Ennek a Porschénak az új tulajdonosa beleszagolhat majd abba, hogy milyen volt a zuffenhauseni gyártó évtizedekkel ezelőtti első turbós sportkocsija.
Ha vannak olyan országok, amelyekről nem a sportautós balesetek ugranak be elsőként, azok között Nigéria biztosan ott szerepel, pedig az afrikai államban is előfordul néha-néha ilyesmi…
A Porsche tulajdonosa 1976 májusa óta hajtja az autót. Minden nap.
A 911 Turbo és a Turbo S is megkapta a kötelező ráncfelvarrást melynek részeként 20 lóerővel izmosabbak lettek, a fogyasztásuk viszont több mint fél literrel csökkent.
Csúnya véget ért egy Porsche 911 Turbo, valamint annak sofőrje és utasa Délkelet-Ázsiában…